VAARVERHALEN VRAAG & AANBOD ZELFBOUWHOEK

Vraag en aanbod

Wil je iets kopen, verkopen, of ben je ergens naar op zoek en wil je dat ruilen? Dan ben je hier aan het juiste adres! Stuur een mailtje naar webredactie@kanovereniging-anax.nl. Onder vermelding van je naam, het artikel wat je wilt verkopen, of juist zoekt, inclusief een duidelijke foto(s) van het artikel zelf.

Te koop: Tahemarine Rival Midi
Een Tahemarine rival midi. In 3-laags polyethyleen incl peddel en nylon zomerspatzeil. Voorizen van variabele scheg, grote kuip, goede rubberen dekluiken, kompas, rondom voorzien van goede grijplijnen. Evt ter overname: kanokar, Winterspatzeilen prijon en hiko neopreen, pomp, kanokar, peddelfloat, deelbare lendall peddel. Kajak mag weg wegens upgrade.
Advertentie Marktplaats

Te koop: Aquarius Zeekajak
Een Aquarius SeaManta in carbon/kevlar. Voorzien van variabele scheg,kompas, grote kuip, en voorzien van een keramische kielstrip. Tevens voorzien van goede rubberen luiken, rondom nieuwe grijplijnen. Kajak is nieuw gekocht in 2018 bij Arjan Bloem. Kajak mag weg wegens upgrade. Eventueel ter overname een deelbare lendall, peddel, kanokar, pomp.
Advertentie Marktplaats

Handschoenen en schoenen
Marco van Deutekom heeft al een tijdje 4 paar handschoenen (ongeveer maat 9 of 10) en 2 paar schoenen (maat 42-43) over. Het materiaal (neopreen en leer) is nog goed en schoon. Misschien kan hij hier iemand blij mee maken. Hij hoeft er geen geld voor te hebben. Hoe attent is dat! Heb je interesse, dan mag je Marco mailen: marcovandeutekom@gmail.com