Welkom op de officiële website van Zutphense Kanovereniging Anax!

Leuk dat je een kijkje komt nemen. Voel je vrij om door al onze pagina's heen te peddelen om zo een beter beeld te krijgen van onze vereniging.

Kanovereniging Anax is een stabiele kanovereniging met ruim 100 leden. De vereniging bied de leden ieder jaar een groot scala aan diverse toertochten. Of het nu gaat om een rustige vaartocht over bijvoorbeeld De Regge of om een uitdagende zeetocht richting één van onze prachtige waddeneilanden, Anax maakt het mogelijk. Kijk maar eens op onze Vaarkalender. Onze leden schrijven graag verhalen over hun avonturen, solo of met een groep. Deze verhalen zijn terug te vinden op onze pagina Vaarverhalen.

Lijkt het je leuk om met ons te komen varen? Ga dan snel naar onze Contact pagina. Hier kun je het kennismakingsformulier downloaden om jezelf aan te melden.
Wie weet tot snel!